30 minuten uit het leven van - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Esmee Winkels - WaarBenJij.nu 30 minuten uit het leven van - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Esmee Winkels - WaarBenJij.nu

30 minuten uit het leven van

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

18 Maart 2015 | Spanje, Puerto de la Cruz


Daar zit je dan.. Alleen, op je paarse bank, die net iets teveel vloekt met je rode haar, alweer je vijfde blog aan het schrijven, in je appartement die op deze dag wel erg leeg en stil is zonder huisgenoten, kijkend naar buiten naar die mooie palmbomen die helaas nog geen zonnestraal gezien hebben vandaag.. Alleen maar wolken, wolken en wolken. Ben je eindelijk vrij, zul je net zien dat juist vandaag de zon geen zin heeft om te shinen.. Geweldig. Misschien, heel misschien is het een teken dat ik maar eens moet beginnen aan die stapels verslagen die al een tijdje op me wachten. Toch heb ik nog hoop dat vandaag de zon doorkomt. Hoe moet ik anders aan m’n 50 tinten bruin komen?!

Op tafel ligt een schaal met cakejes en er hangen slingers voor m’n jarige huisgenoot. Die net als de rest gewoon aan het werk is. Vanavond vieren we het met alle stagiaires en wat werknemers. Eerst lekker uit eten en daarna naar een speciale plek voor wat drankjes. Kijk er nu al naar uit! Alleen thuis zitten is niks voor mij, ik moet mensen om me heen hebben. Daarom komt het goed uit dat ik, terwijl ik dit schrijf, een stiekeme zonnestraal zie opkomen, gepaard met een blauwe lucht. Een goed excuus om die verslagen nog één dagje te laten liggen en misschien dan toch even de stad in te gaan. Dat kan geen kwaad, ik ben hier ook om te genieten en het is ten slotte m’n vrije dag! Trouwens, als ik onder de mensen ben kan ik meteen m’n Spaans oefenen.. Win-win!

Verder gaat het hier prima. Ik heb nu twee dagen vrij en tel de dagen af dat ik op een andere afdeling mag beginnen. Tijd voor wat nieuws! Op het moment is het erg rustig in het hotel, weinig gasten, rond de 200. Weinig te doen dus, maar met Pasen zal het drukker worden.
’s Ochtends werken tijdens ontbijt is nog steeds niet altijd geweldig, maar de pannenkoekjes die ik stiekem van de kok krijg maken een hoop goed. En maar blijven vragen wanneer ik in de keuken kom werken met hem.. Haha lo siento, no lo se! (sorry, ik weet het niet) Eerst maar eens werken in de housekeeping volgende week.

Adios mi amigo’s, tijd om buiten te gaan spelen


XXX Es

  • 18 Maart 2015 - 17:06

    Elsbeth Winkels Alias MAMA:

    Lieve red snapper (zou oma zeggen), gelukkig zijn je werk blousjes wit, met gouden knopen...... haha. Geniet maar lekker want de tijd vliegt. Alweer bijna 2 maanden op je palmbomen eiland En dat zonder vlokken en pindakaas. Hoe hou je het vol.... ;-) Dikke kus, mama xxx

  • 18 Maart 2015 - 17:35

    Esmee Winkels:

    Ik had het niet beter kunnen zeggen mam.. haha! Over twee weken kunnen we al zeggen volgende maand hè! xxx

  • 19 Maart 2015 - 11:23

    Willeke:

    He nichtje!!
    Ik vind het heerlijk om je verslagen te lezen! En ik vind het echt zo knap dat je je zo ff redt met je spaans! Helemaal begrijpelijk trouwens dat uitstel gedrag ;) kan ook niet anders op zo'n eiland! Maar veel succes ermee iig want moet toch een keer gebeuren :P Nou, geniet er nog maar van!! Liefss Willeke

  • 20 Maart 2015 - 09:44

    Sandra:

    Hoi Esmee,

    Heerlijk hoe het met je gaat op dat eiland. Leuk om je verhaaltjes te lezen. We blijven nog meer op de hoogte als dat je in Harfsen zit. Veel plezier met je housekeeping volgende week. Geniet lekker van de zon want die is hier ver te zoeken.

    Liefs uit Den Helder

  • 26 Maart 2015 - 16:21

    Albert&Monique En The Kids:

    Hoi Esmee,

    hier dan eindelijk een berichtje uit Den Helder (je komt alweer bijna thuis!). Wat leuk om je verhaaltjes te lezen. Als ik ze lees, moet ik meteen aan je vader denken. Zelfde spreek/schrijfwijze he. Geniet van je housekeeping (is best wel stoer om met je vinger langs de plinten te gaan om te kijken of het schoon is en zoniet te zeggen dat het alsnog moet gebeuren) en natuurlijk ook van de zon!

    Lieve groetjes uit Den Helder, de Fluytstraat

  • 29 Maart 2015 - 12:33

    Nadia:

    Super om weer te lezen. Skypen was ook leuk!
    Ben reuze benieuwd hoe het is in de housekeeping!
    We blijven je volgen! Dikke knuffels uit Gouda!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puerto de la Cruz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2015

I miss you Tenerife; back home

29 Mei 2015

Hola bèbè

29 April 2015

Slaapstand

31 Maart 2015

Dipje

18 Maart 2015

30 minuten uit het leven van
Esmee

Actief sinds 10 Feb. 2015
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 7883

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: